ای پارک
ای پارک

ای پارک

Epark

دانلود مقیاس پاسخهای نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)


مقیاس پاسخهای نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)

مقیاس پاسخ‌های نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)

دانلود مقیاس پاسخهای نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)

مقیاس پاسخ های نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)
مقیاس پاسخهای نشخواری در افسردگی 
مقیاس 
پاسخهای نشخواری در افسردگی
نولن هوکسما (RRS)
دسته بندی پرسشنامه
فرمت فایل docx
حجم فایل 15 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 4

مقیاس پاسخ‌های نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)

 

روایی:دارد

پایایی:دارد

نمره گذاری وتفسیر : دارد

منبع: دارد


معرفی پرسشنامه:

 

نولن هوکسما و مارو (1991) پرسشنامهای خودآزما تدوین کردند که چهار نوع متفاوت از واکنش به خلق منفی را مورد ارزیابی قرار

 

میدهد. پرسشنامه سبکهای پاسخ(RSQ) 1 از دو مقیاس پاسخهای نشخواری (RRS) و مقیاس پاسخهای منحرفکننده حواس2

 

(DRS) تشکیل شده است. 22 RRS عبارت دارد که از پاسخدهندگان خواسته میشود هر کدام را در مقیاسی از 1 (هرگز) تا 4

 

(اغلب اوقات) درجهبندی کنند (ترینر3 گنزالز4 و نولن هوکسما، .(2003

 

نمرهگذاری پرسشنامه:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

هرگز

اوقات گاهی

اوقات اغلب

همیشه

 

 

 

 

 

 

1

2

3

4

دانلود مقیاس پاسخهای نشخواری در افسردگی نولن هوکسما (RRS)

دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی، درمان افسردگی و افسردگی زنان


پیشینه و مبانی نظری افسردگی، درمان افسردگی و افسردگی زنان

پیشینه و مبانی نظری افسردگی،درمان افسردگی و افسردگی زنان

دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی، درمان افسردگی و افسردگی زنان

پیشینه و مبانی نظری افسردگی
درمان افسردگی و افسردگی زنان
دسته بندی علوم انسانی
فرمت فایل doc
حجم فایل 123 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 95

پیشینه و مبانی نظری افسردگی،درمان افسردگی و افسردگی زنان در 95 صفحه در قالب ورد قابل ویرایش.

 

مبانی نظری وپیشینه تحقیق افسردگی،درمان افسردگی وافسردگی زنان

فصل دوم: ادبیات پژوهش

الف) افسردگی ................................................................................................... 16

تاریخچه افسردگی............................................................................................... 16

افسردگی چیست................................................................................................. 17

تفاوت بین اندوه سالم و افسردگی چیست............................................................. 19

تعریف افسردگی ................................................................................................ 19

افسردگی چه کسانی را تهدید می‌کند..................................................................... 20

-جنس................................................................................................................ 20

-سن.................................................................................................................. 20

دیدگاه‌های نظری درباره افسردگی......................................................................... 21

دیدگاه زیست شناختی......................................................................................... 21

-سبب شناسی افسردگی....................................................................................... 22

-توارث.............................................................................................................. 22

-آمین‌های بیوژنیک.............................................................................................. 23

-نوراپی نفرین..................................................................................................... 23

-سروتونین.......................................................................................................... 24

-دوپامین............................................................................................................ 24

-فرضیه فلوکستین (پروزاک) وایندول آمین............................................................ 25

پاسخ زیست‌ شناختی در افسردگی........................................................................ 25

-آزمون بازداری دگزامتازون.................................................................................. 25

- فروزش........................................................................................................... 26

- اختلالات خواب............................................................................................... 26

-محور تیروئید..................................................................................................... 27

-اثر کورتیزول..................................................................................................... 28

-سیستم لیمبیک و افسردگی................................................................................. 28

-ریتم‌های شبانه روزی.......................................................................................... 29

-تصویر گری از مغز............................................................................................ 30

دیدگاه روان شناختی............................................................................................ 30

الگوهای روانکاری............................................................................................... 31

الگوی خشم معطوف به درون............................................................................... 31

-الگوی فقدان شی............................................................................................... 32

دیدگاه رفتاری .................................................................................................... 32

دیدگاه انسان‌گرایی............................................................................................... 33

دیدگاه شناختی.................................................................................................... 34

-خطاهای منطق................................................................................................... 35

-الگوی درماندگی آموخته شده افسردگی............................................................... 36

ب) درمان افسردگی........................................................................................... 38

درمان مبتنی بر نظریه‌های زیست شناختی............................................................... 38

-دارو درمانی...................................................................................................... 38

-الکترو شوک درمانی........................................................................................... 39

- نور درمانی....................................................................................................... 40

درمان مبتنی بر نظریه‌های روان پویایی................................................................... 41

-روان درمانی روان پویشی................................................................................... 42

-روان درمانی حمایتی.......................................................................................... 43

-روان درمانی میان فردی...................................................................................... 44

-روان درمانی فمینیستی........................................................................................ 45

درمان مبتنی بر نظریه‌های شناختی و رفتاری........................................................... 45

-رفتار درمانی...................................................................................................... 46

-رابطه درمانی..................................................................................................... 47

- شناخت درمانی................................................................................................ 48

درمان مبتنی بر گروه درمانی.................................................................................. 49

-خانواده درمانی.................................................................................................. 50

-زوج درمانی...................................................................................................... 50

-گروه‌های حمایتگر............................................................................................. 51

درمانهای تکمیلی ................................................................................................ 51

-داروهای گیاهی................................................................................................. 52

-رژیم غذایی و مکمل‌های غذایی.......................................................................... 52

-فنون آرمیدگی.................................................................................................... 53

-هومیوپاتی......................................................................................................... 54

ج) افسردگی زنان............................................................................................... 55

اختلالات خلقی مربوط به قاعدگی........................................................................ 56

سندرم قبل از قاعدگی (pms)................................................................................ 56

-سبب شناسی..................................................................................................... 56

-بروز تشخیص................................................................................................... 57

اختلال ملال پیش از قاعدگی ............................................................................... 58

درمان اختلال‌های قاعدگی ................................................................................... 60

-درمان سندرم قبل از قاعدگی (pms) ................................................................... 60

-درمان اختلال ملال پیش از قاعدگی..................................................................... 61

ارزیابی تاثیر درمان‌ها............................................................................................ 63

اختلالات خلقی مربوط به زایمان........................................................................... 64

-افسردگی بعد از زایمان...................................................................................... 65

-سبب شناسی اختلالات خلقی بعد از زایمان......................................................... 65

- بروز و تشخیص افسردگی بعد از زایمان............................................................ 68

-علایم افسردگی در طول بارداری......................................................................... 69

-اختلالات خلقی پس از زایمان............................................................................ 69

درمان اختلالات خلقی پس از زایمان..................................................................... 72

-دارو درمانی در دوران بارداری............................................................................ 75

-دارو درمانی در دوران شیردهی........................................................................... 77

چگونه خود را یاری دهیم؟................................................................................... 78

نقش حمایتی ماما و پرستار روانگر در پیشگیری افسردگی پس از زایمان.................. 79

اختلالات خلقی مربوط به یائسگی......................................................................... 81

-سبب شناسی .................................................................................................... 82

- یائسگی و افسردگی.......................................................................................... 82

-درمان............................................................................................................... 83

خلاصه جلسات کلاس‌های آمادگی دوران بارداری................................................. 86

د) مروری بر تحقیقات انجام شده 101

 

 

 

افسردگی :

2-1-1- تاریخچه افسردگی :

افسردگی از زمانهای بسیار دور در نوشته ها آمده و توصیف هایی از آنچه ما امروزه اختلالات خلقی می خوانیم، در بسیاری از منابع طبی قدیم وجود دارد . داستان (عهد عتیق ) شاه سائول[1] و داستان خودکشی آژاکس در ایلیاد هومر ،هر دو یک سندرم افسردگی را توصیف کرده اند . حدود 450 سال قبل از میلاد ، سقراط اصطلاح مانی و ملانکولی را برای توصیف اختلالات روانی بکار برد . در حدود 100 سال قبل از میلاد ، کورنلیوس سلسوس[2] در کتاب De medicina ، افسردگی را ناشی از صفرای سیاه معرفی نمود . این اصطلاح را پزشکان دیگر از جمله ارسطو (120 تا 180 بعد از میلاد ) و جالینوس (129 تا 199 بعد از میلاد ) نیز به کار برده اند . همینطور الکساندر ترالز[3] در قرن ششم . در قرون وسطی رازی ، ابن سینا، میمونید[4] ،ملانکولی را بیماری مشخصی تلقی می نمودند . (کاپلان ، 1375) .

در سال 1686 ، بونت[5] نوعی بیماری روانی توصیف نمود و آنرا mania comelancholicus نامید .در سال 1854 ، ژولی فالره حالتی را توصیف نمود و آنرا جنون ادواری[6] نامید . چنین بیمارانی متناوباً حالات خلقی مانی و افسردگی را تجربه می کنند . تقریباً در همان زمان ، یک روان پزشک فرانسوی دیگر به نام ژول بایارژه جنون دوشکلی[7] را شرح داد که در آن بیمار دچار افسردگی عمیقی می شود که به حالت بهت افتاده و بالاخره از آن بهبود می یابد . در سال 1882 ، کارل کالبام روانپزشک آلمانی ، با استفاده از اصطلاح (‌سایکلوتایمی ) مانی و افسردگی را مراحل مختلف یک بیماری توصیف نمود .(کاپلان ، 1375) .

امیل کراپلین 1856 ، که متأثر از گری سینگر بود ، نیز عقیده داشت که رفتار غیرعادی ،معلول آشفتگی‌های عضوی است . وی نوع خاصی از افسردگی را نیز شرح داد که پس از یائسگی در زنها و اواخر بزرگسالی در مردها شروع می شود و بعداً به افسردگی رجعتی[8] معروف شد . نقش بزرگ کراپلین تلاش وی در جهت بنیانگذاری نظام طبقه بندی در برگیرنده اکثر اختلالاتی بود که مستلزم بستری شدن و درمان هستند . و بین دو اختلال بسیار حاد و تحلیل برنده به نامهای زوال عقل پیشرس و روانپزشکی شیدایی – افسردگی تمیز قائل شده و عقیده داشت که آنها ، بیماریهای خاص با علل عضوی خاص هستند .
( ساراسون ، 1375).

2-1-2- افسردگی چیست ؟

شاید بهتر باشد به جای آن ، بگوئیم که افسردگی دقیقاً چه نیست ؟ افسردگی فقط احساس موقتی (گرفتگی و اندوه ) یا ( دلتنگی ) نیست . افسردگی حالتی ورای غمگین بودن یا اندوه شدید بر اثر فقدان یک عزیز است . غمگین بودن و سوگواری ، واکنش هایی طبیعی و موقتی در مقابل تنش های زندگی هستند . این نوع از خلق ها در مدت زمانی نسبتاً کوتاه برطرف می شوند و فرد مجدداً وضعیت طبیعی خود را باز می یابد . در مقابل ، افسردگی ، ماهها یا حتی سالها فرد را گرفتار می کند . بیماریهای افسردگی بر احساسات ، افکار و سلامت جسمانی فرد تأثیر می گذارند . (سالمانز[9]، 1382).

افسردگی برای هرکس معنایی دارد . افسردگی می تواند یک نشانه[10] ( مانند وقتی که کسی می گوید: احساس افسردگی می کنم ) ، یا یک علامت[11] (وقتی که کسی میگوید : او افسرده به نظر می رسد ) و یا یک اختلال قابل تشخیص باشد . وقتی که بیماری را افسردگی تشخیص می دهیم ، منظورمان اختلالی است با دوام کافی و نشانه ها و علاماتی ویژه که بر عملکرد شخص تأثیر نامطلوب می گذارد .

افسردگی نیازمند درمان، بر زمینه های زیر اثر میگذارد :

  • خلق و خوی یا «روحیه»
  • اندیشه «شناخت»
  • عملکرد جسمانی
  • رفتار (جفرسون[12] ، 1383)

عموماً بیمارانی که دچار افسردگی شده اند از داشتن احساس شدید غم ، یاس و ناامیدی همچنین تجربه و مشکلات در درک ، شناخت ، رفتار و عمل خبر می دهند . فهرستهای متعددی برای تعیین افسردگی مورد استفاده قرار گرفته اند . ظهور تغییرات در مقوله های شخصیتی ، راههای دسترسی واگرا برای تعیین افسردگی (اختلال در مقابل راههای دسترسی سطح علایم بیماری ) و سیستم های چند گانه طبقه بندی ([13]DSM) هرکدام در مورد تعریف مجزای افسردگی توضیحاتی می دهند . به جرأت می‌توان گفت که افسردگی اختلال نامتجانس ترکیب شده چندین زیر مجموعه را با هم پوشی معیار تشخیص نشان می دهد . (ال . شیر[14]، 2000)

 


[1] -King Saul

[2] -Cornelius Celsus

[3] -Alexander of Tralles

[4] -Maimonides

[5] -Bonet

[6] -Folie Circulaire

[7] -Folie a Aouble Forme

[8] -Involutional Melancholia

[9] -Salmans

[10] -Symptom

[11] -Sign

[12] -Jeferson

[13] -Diagnostic and Statistical Manual

[14] -L.Sher

دانلود پیشینه و مبانی نظری افسردگی، درمان افسردگی و افسردگی زنان

پروتکل درمانی و راهنمای مداخله افسردگی ویژه کارشناسان 6 جلسه Pdf

پروتکل درمانی و راهنمای مداخله افسردگی ویژه کارشناسان 6 جلسه Pdf

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) و راهنمای مداخله افسردگی ویژه کارشناسان سلامت روان در طول 6 جلسه با فرمت Pdf


مشخصات فایل
تعداد صفحات47
حجم559 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیروانشناسی و علوم تربیتی

توضیحات کامل

دانلود و خرید پروتکل درمانی (پکیج آموزشی) و راهنمای مداخله افسردگی ویژه کارشناسان سلامت روان در طول 6 جلسه با فرمت Pdf

 

 

افسردگی بیماری جسمی وروانی شایع عصر ماست. و در تمامی جهان روندی فزاینده دارد. این در حالی است که حدود نیمی از مبتلایان به افسردگی یا از بیماری خود بی خبرند یا بیماری آن ها چیزی دیگر، تشخیص داده شده است. افسردگی‌ عبارت‌ است‌، از احساس‌ غم‌، دلسردی‌، یا ناامیدی‌ به‌ مدت‌ حداقل‌ 2 هفته‌ در اغلب‌ روزها و‌ ساعات‌ روز. افسردگی یک بیماری اختصاصی نیست بلکه در تمام سنین و همه نژادها، هم در زنان و هم مردان ظاهر می شود .افسردگی بیماری منفردی نیست بلکه انواع گوناگون دارد به طوری که در بعضی افراد به صورت هایی ظاهر می شود که معمولاً آن را افسردگی نمی دانیم. 


افسردگی پس از آنکه درمان شد غالباً باز می گردد. افسردگی مسائل گوناگونی به همراه دارد. غیراز مسائل پزشکی و اندوه که بسیار شایع است، فرد مبتلا به افسردگی خود را در کارها مورد تبعیض و از نظر اجتماعی مطرود و حتی منفور خانواده می بیند. گاهی انزوای همراه افسردگی، بیمارانی را که وضعی درمان پذیر دارند به دوری از مردم سوق می دهد(کاپلان و همکاران ،2005).

 

 

 

 

فهرست مطالب
بخش نخست 
کلیات افسردگی 
- تعریف و علائم و افسردگی
- انواع افسردگی
- علل افسردگی
- درمان های موجود برای افسردگی 


بخش دوم 
 راهنمای مداخله مختصر برای افسردگی
- جلسه اول: ایجاد ارتباط درمانی و آموزش بیمار
- جلسه دوم: فعال سازی بیمار 
- جلسه سوم: مقابله با افکار منفی
- جلسه چهارم: حل مساله
- جلسه پنجم: بازسازی شناختی
- جلسه ششم: پیشگیری از عود


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برقمخابرات بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه تخصیص منابع در سیستم های بی سیم مشارکتی مدیریت منابع در دسترس شبکه به منظور بهبود کارایی شبکه


مشخصات فایل
تعداد صفحات138
حجم1 کیلوبایت
فرمت فایل اصلیpdf
دسته بندیمهندسی برق

توضیحات کامل

دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد مهندسی برق-مخابرات

بررسی و ارزیابی یک راهکار کارآمد برای شبکه مشارکتی به منظور افزایش نرخ ارسال و استفاده بهتر از منابع در دسترس شبکه

 
 
چکیده:
نیاز کاربران مخابراتی، ارسال اطلاعات با نرخ مناسب و احتمال خطای کدبرداری به اندازه دلخواه کوچک می‌باشد. بنابراین تلاش مهندسین مخابرات در جهت بهبود نرخ ارسال اطلاعات برای کاربران مخابراتی می‌باشد. برآوردن این نیاز مستلزم امکاناتی ازقبیل پهنای باند فرکانسی، توان و زمان که به عنوان منابع یاد می‌شوند، است. به دلیل محدودیت در منابع موجود می بایست به دنبال راهکارهایی برای غلبه بر این محدودیت‌ها بود.
 
 از جمله این راهکارها افزودن «شناخت» به تجهیزات کاربران و مجهز نمودن آنها به «راهبردهای مشارکت» در شبکه های مخابراتی بی سیم می باشد. استفاده از گره های رله و کاربرانی که نقش رله را ایفا می کنند باعث می‌شود تا از منابع موجود که در اختیار دیگر کاربران شبکه است، استفاده موثرتری شود. حتی گره های رله را می توان جزء منابع به شمار آورد و سعی بر مدیریت آنها نمود. افزودن شناخت باعث می شود تا کاربران از پهنای باند فرکانسی رها شده، به شیوه ای موثرتر استفاده کنند. با این حال برای مدیریت منابع دیگر مانند توان باید الگوریتم هایی به کار بسته شود تا نهایت استفاده از منابع انجام پذیرد. 
 
در این رساله راهبرد مشارکتی با بازده طیفی مناسب برای سیستم‌های بدون سیم معرفی می‌شود و کارایی آن با معیار احتمال خاموشی و نرخ خطای سمبل مورد بررسی قرار می‌گیرد. همچنین راهبرد مورد نظر در یک شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت بکارگیری می‌شود. با توجه به محدود بودن طیف و منابع در دسترس شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت، استفاده از یک راهبرد با بازده طیفی بالا برای چنین شبکه ای ضروری می باشد. نشان داده می شود که راهبرد کدبرداری و گسیل نموی-انتخابی یک راهبرد موثر با بازده طیفی مناسب تر نسبت به دیگر راهبردهای مشارکتی است. کارایی راهبرد کدبرداری و گسیل نموی-انتخابی برای شبکه ثانویه مبتنی بر شناخت نیز بررسی شده است. همچنین اثرات شبکه اولیه بر کارایی این شبکه ثانویه نیز بررسی شده است. 
 
 
 
کلمات کلیدی:

تخصیص منابع

شبکه های مشارکتی  

شبکه های مبتنی بر شناخت

سیستم های بی سیم مشارکتی

 
 
 
فهرست
1 پیشگفتار 1
1-1 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 1
2-1 تاریخچه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 3
3-1 ساختار رساله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 6
 

2 مروری بر راهبردهای مشارکت و شناخت 9

1-2 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 9
2-2 مشارکت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 10

1-2-2 راهبردهای رله کردن . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 11

3-2 کانال مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 13

1-3-2 اطلاعات جانبی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 14

مشارکت و شبکه های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

شبکه های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . .
کارایی شبکه بیسیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

معیارهای کارایی سنجی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

مدلهای کانال بیسیم . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 23 
5-2 نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 25
 

3 راهبرد کدگشایی و گسیل نموی-انتخابی 26

1-3 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 26
2-3 بررسی راهبرد کدگشایی و گسیل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 27

3-3 بررسی راهبرد کدگشایی و گسیل نموی-انتخابی . . . . . . . . . . . . . . . . . . 30

4-3 احتمال خاموشی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 34
1-4-3 احتمال خاموشی در کانال رایلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 36
2-4-3 احتمال خاموشی در کانال رایسین . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 38
3-4-3 احتمال خاموشی در کانال ناکاگامی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 39

5-3 احتمال خطای سمبل . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 41

1-5-3 احتمال خطای سمبل کانال رایلی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 42
2-5-3 احتمال خطای سمبل کانال رایسین . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 44
3-5-3 احتمال خطای سمبل کانال ناکاگامی . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 46
6-3 اختصاص بهینه توان بین منبع و رله . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 49
7-3 تحلیل وارزیابی نتایج . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 53
8-3 نتیجه گیری . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 58
 

4 محدودیت توان شبکه مشارکتی مبتنی بر شناخت 60

1-4 مقدمه . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 60
های مبتنی بر شناخت . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 61

نمونه اجرا شده تست cat - نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat نمونه تفسیر آزمون cat

نمونه اجرا شده تست cat - نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat

A sample of the CAT test - a sample of the children's CAT test and an interpretation of the CAT test


نمونه تفسیر آزمون cat نمونه اجرا شده cat نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
بازدید ها 46
فرمت فایل docx
حجم فایل 58 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 6
نمونه اجرا شده تست cat - نمونه اجرا شده آزمون اندریافت موضوع کودکان cat

فروشنده فایل

کد کاربری 27738
کاربر

نمونه انجام شده آزمون cat

نمونه تفسیر cat

تعداد صفحات: 6 + 13

نمونه اجرا شده: 6 صفحه

راهنمای آزمون: 13 صفحه

نوع فایل: WORD

قسمتی از متن:

کارت 7

داستان:

اینجا یه جنگله یه دونه ببره، داره حمله می­کنه، یه دونه میمونه، میمونه هم از ترسش داره به شاخه ها می پره، که فرار کنه، پرسیدم ببر ومیمونه به چی فکرمی کنند. گفت: ببره الان داره فکر می­کنه که اگه میمونه رو بخوره .....دیگه خودشو خیلی می گیره، پرسیدم خودشو خیلی می­گیره یعنی چی؟ یعنی خودشو بالا می بره، بعد می گه اگرهم اونو نخورم دیگه هیچ کی تحویلم نمی­گیره، پرسیدم میمونه به چی فکرمی کنه؟ گفت: اگه وایسه این بخوردش بقیه می­گن این چه میمون بی عرضه­ ای بوده که فرار نکرده، اگه فرار کنه می گن اون چه میمون با عرضه بوده که فرار کرده، پرسیدم حالا فکر می کنی آخر داستان چی می شه؟ فکر می کنم نمی تونه اونو بگیره.

تفسیر:

باز رقابتی که بین او و برادرش وجود دارد در پاسخ ها نمایان شده است. در این تصویر نقش کنترل کنندگی یک قهرمان دیده می شود. نمی دانم این شخصیت مقتدر پدر او هست یا برادرش؟

کارت 8

داستان:

این یک خانواده میمونه که نشستن توی خونشون، یه قاب عکس اون بالاست، دارن تماشای فیلم می کنند. یک بچه هم اینجاست . دارن درباره این فیلمی که می بینن حرف می زنند، که مثلا چه فیلم خوبیه؛ این مرده داره به بچه اش می گه برو بیرون بازی کن. اون قابی هم که اون بالاست عکس مادر بزرگشونه. یا یکی از فامیلاشونه.

تفسیر:

این تصویر را به شکل خانواده ای که دور هم جمع شده اند توصیف کرد. بیانگر محیط خانوادگی گرم اوست. میمون مسلط به بچه چهره تهدید کننده ندارد.